debban

Direktlänk till inlägg 29 juli 2012

Tjuvlyssnat

Av debbie - 29 juli 2012 08:59

Lite roligt från tjuvlyssnat.se


Bankomatkö, Kristianstad

En man ~50 och hans son ~25 står i bankomatkön och pratar.
Sonen: Men hur ska jag undvika att bli bedragen?
Pappan: Enkelt. Gift dig med en ful tjej. Då slipper du vara orolig för att hon ska vara otrogen. Titta bara på din mor, jag har aldrig oroat mig en sekund!


Toalettbås på Sweden Rock Festival i Norje

En mobiltelefon ringer inne i ett toalettbås och en man ~40 svarar.
Mannen: Tjena! Nä, jag sitter och bajsar och äter popcorn!


Gatukök, Karlstad

En flicka ~3 får en barnboxleksak i plastomslag av kassören.
Mamman ~30 (säger manande till flickan): Vad säger man?
Flickan: Vad är det i?


Kolmården, Norrköping

En tjej ~20 och hennes pojkvän ~25 sitter i linbanan på Kolmården.
Rösten i linbanan: Och nu kommer vi till Nordens största rovdjur…
Tjejen: ÅH! ELEFANTER!
Killen kramar om tjejen och viskar något till henne.
Flickvännen (förläget): Jaha….


Mattisborgen i Astrid Lindgrens värld, Vimmerby

En flicka ~3 (tittar sig omkring): Mamma, var är alla rövarna?
Mamman ~30: De har nog inte kommit än.
Plötsligt kommer Skalle-Per gående.
Flickan (pekar på honom och säger glatt): Jo titta där är en röv.


Buss, Borlänge

2 killar ~16 sitter på bussen. Kille 1 känner med fingrarna i nacken på kille 2.
Kille 2: Vad gör du egentligen?
Kille 1: Vet du om en speciell sak med din nacke?
Kille 2: Öhm. Nej…
Kille 1: Dina finnar i nacken stavar "taco" i blindskrift. Felstavat, men ändå.


Pizza Hut, Heron City, Stockholm

En man ~55 och hans två döttrar ~16 och ~20 sitter och äter.
Yngre dottern: Jag kan få in hela min näve i munnen.
Pappan: Det är det som kallas fisting.
Döttrarna brister ut i skratt.
Äldre dottern: Det här ska jag fan anteckna!
Yngre dottern: Jag också!
Pappan: Men fan inte på Facebook!


Almedalsmingel, Visby

Det är mingel vid ett politiskt event.
Kille ~20 (säger, lite skämtsamt men med hopp om ragg, till en tjej ~18): Är det varmt här eller är det du som är het?
Tjejen: Intressant fråga. Jag skulle vilja svara att det både är varmt och att jag är het, till och med så het att jag bör avlägsna mig från dig eftersom jag vet att värme får saker att växa.
Killen tittar snopet efter tjejen när hon går därifrån.

 

Gröna linjen, Stockholm

Två kvinnor, runt 35, sitter och pratar om en gemensam bekant.
Kvinna 1: Jag tror att hon är arg på mig.
Kvinna 2: Vadå då?
Kvinna 1: Hon gillar aldrig mina inlägg på Facebook.


Tunnelbanan, Stockholm

Tjej ~17: Alltså sjukaste grejen har hänt! Anna har blivit stämd av en man för att hon dödade hans chihuahua!
Kille ~17: Va? Hur lyckas man döda en chihuahua?
Tjejen: Hon gick hem full så såg hon något i ögonvrån och trodde det var en råtta så hon sparka på den, men den satt fast i ett koppel och dog…
Killen: Shit, va sjukt! Vad händer nu då?
Tjejen: Ingen aning, alltså han får ju skylla sig själv. Han får väl ha sin chihuahua i en väska som alla andra!


Park, Borlänge

En man ~50 och hans barnbarn, en flicka ~6, sitter och diskuterar pengar.
Mannen: Man blir inte lycklig av pengar!
Flickan: Nä… men det kan lugna nerverna ibland.



 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av debbie - 8 augusti 2013 19:01

    Jag tävlar här. Avslutas 9 augusti   "Tävla om 5 stycken av Ajax nyheter hos Mammasvardag.se, var med och tävla du också!". avslutas 26 augusti   "Tävla om produktcheckar ifrån Pågen Gifflar hos Mammasvardag". avslutas 1...

Av debbie - 3 augusti 2013 21:35

”Jag tävlar om 2 stycken I-Close nappar från Lagerbryggan hos Beatrice, mamma till Robin och Jennifer” avslutas 11 augusti     ...

Av debbie - 27 juli 2013 08:51

Tävlar hos Johanna om presentkort på 300 SEK för fotoprodukterfrån SUMOpix. Avslutas 11 augusti       "Jag tävlar hos The Life Of Yarp om en valfri CoverMe-amningsfilt eller CheckMe-body från Favvo.me. Var med du också, tävla här!"   ...

Av debbie - 7 juli 2013 09:22

"Jag tävlar hos The Life Of Yarp om ett valfritt paket med snuttefiltar från Snutten.se. Var med du också, tävla här." avslutas   1 augusti   "Jag tävlar hos The Life Of Yarp om valfria produkter för 600kr från Oceanbutiken! Var med du också...

Av debbie - 25 juni 2013 07:56

Jag tävlar om en väska från Deathly Cute i samarbete med Retrolovers rockabillyblogg. Var med du också, tävla HÄR! avslutas 5 juli         ...

Presentation


Denna familj består av:
Mamma
Pappa
Sönerna som är födda 2009 och 2012
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Pharma Optic

MyHygo Kvinna


Ovido - Quiz & Flashcards